Sponsor aftale med OK

image Sponsor aftale med OK
16. januar 2024 kl. 09:53

Vidste du at Rosenhøj Boldklub har en sponsoraftale med OK? 🏆👏

Sammen med OK kan du dermed støtte Rosenhøj BK, når du enten tanker brændstof med dit OK Kort og via OK-appen eller hvis du bestiller el fra OK.

OK Kort: Du kan knytte Rosenhøj BK til dit OK Kort, så klubben får støtte hver gang, du tanker. Hvis du allerede har knyttet en klub eller forening til dit kort, kan du se hvilken på Min OK under menupunktet 'Profil'.

App: Du kan tilføje dit OK Kort i appen og se hvilken klub eller forening, du støtter. Her er det også muligt at skifte klub eller tilknytte én, hvis du endnu ikke støtter. Du vælger klub under 'Mig' og dernæst 'Sponsorstøtte', hvor du trykker på dit kort. Trykker du på 'Vælg klub eller forening' kan du søge efter den klub eller forening, du ønsker at støtte. Når du har fundet klubben eller foreningen og valgt denne, støtter du automatisk.

El: Hvis du bestiller el fra OK, så fordobler de støtten.

Vigtigst af alt, så koster det dig ikke ekstra at støtte klubben – OK betaler hele beløbet.

Benytter du i forvejen OK Appen, så er du allerede med til at støtte Rosenhøj Boldklub, hver gang du tanker ... Tusinde tak for det