DBU Pigeraketten lander i Rosenhøj

07. august 2024 kl. 18:37
DBU og Rosenhøj BK invitere alle piger i alderen 5-9 år

Rosenhøj Boldklub vil gerne have dig og dine veninder med ud på fodboldbanerne. Derfor inviterer de, sammen med DBU, alle piger mellem 5 og 9 år til en sjov dag med Pigeraketten 🚀. Det bliver 2 1/2 time fyldt med fantasi, leg og masser af fodboldaktiviteter ⚽️, og alle er velkomne - uanset om man har prøvet fodbold før, eller er helt ny. Det er gratis og uforpligtende at deltage, og det kræver ingen tilmelding.

🗓️ Torsdag den 15/8 lander Pigeraketten 🚀 på Rosenhøjs baner! Frivillige fra klubben og DBU’s instruktør, står klar kl. 16 til at tage imod alle piger mellem 5 og 9 år, der har lyst til at rejse med ud på en sjov og spændende dag, hvor de kan prøve kræfter med fodboldspillet gennem masser af fantasifulde lege og aktiviteter. 🌌

Pigerne skal blandt andet forbi Neptun, Saturn og Mars 🌍🪐, og klubbens frivillige er med til at guide hele vejen gennem solsystemet mod den sidste og afgørende opgave: at samle nøglen til klubhuset 🔑.

Har din datter og hendes veninder lyst til en sjov dag i stjernernes tegn? ✨ Så er det bare at møde op hos Rosenhøj Boldklub den 15/8 klokken 16. Det eneste man skal medbringe, er en ordentlig portion godt humør 😊, masser af gå-på-mod, en vandflaske 💧 og tøj til at bevæge sig i. Sammen sætter vi kursen mod stjernerne!